O nas


NASZE PRIORYTETY

Niezmiennie od kilku lat naszymi priorytetami są wysoka jakość w nauczaniu oraz satysfakcja i zadowolenie naszych Klientów. Państwa komfort to dla nas sprawa najważniejsza.

Nasza szkoła jest wpisana do rejestru instytucji szkoleniowych Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy.

 

Co nas wyróżnia od innych szkół:

  • oferujemy lekcje próbne
  • zapewniamy e-learning dla naszych słuchaczy gratis
  • organizujemy bezpłatne testy próbne egzaminów Cambridge English Language Assessment KET, PET, FCE, CAE, CPE, BEC sprawdzane przez egzaminatorów w Cambridge
  • dbamy aby każdy student na lekcji mówił jednakową ilość czasu
  • uczymy posługiwać się językiem angielskim bez tłumaczenia na język polski
  • używamy żywego języka i zwrotów angielskich
  • uczymy mówić płynnie pełnymi zdaniami od pierwszych lekcji
  • gramatykę ćwiczymy w trakcie konwersacji, nie podczas żmudnych ćwiczeń
  • nie zadajemy prac domowych
  • uczymy rozumieć język angielski w różnych akcentach i wymawianych przez różnych lektorów
  • zapewniamy wykwalifikowaną kadrę: absolwentów filologii angielskiej i native speakerów
  • w przypadku nieobecności dajemy możliwość odrabiania lekcji w grupie o podobnym poziomie

 

Metoda bezpośrednia

Metoda Bezpośrednia jest znana na całym świecie od lat 20-tych XX wieku. Obecnie stosowana jest powszechnie w wielu krajach Europy, umożliwiając tysiącom słuchaczy opanowanie języka angielskiego do poziomu First Certificate około czterech razy szybciej niż jakakolwiek inna metoda.

 

WYKORZYSTANIE NATURALNEGO PROCESU NAUKI JĘZYKA Metoda Bezpośrednia wykorzystuje naturalny proces przyswajania języka. Oznacza to, że słuchacz uczy się angielskiego tak jak nauczył się języka ojczystego. Najpierw poznaje słownictwo ze słuchu, uczy się je rozpoznawać i rozumieć w zdaniach. Następnie, powtarzając, opanowuje wymowę. Dopiero gdy utrwalona zostanie prawidłowa wymowa, słuchacz przystępuje do nauki czytania i pisania. Kolejność ta jest szczególnie istotna w przypadku nauki takiego języka jak angielski, w którym nie ma wyraźnej relacji pomiędzy pisownią i wymową. Ważne jest więc, aby uczeń opanował prawidłową wymowę danego słowa, zanim pozna jego pisownię. Najważniejsze nie jest wyuczenie się konkretnych zasad i reguł, lecz wyćwiczenie nawyku używania języka obcego, czyli opanowania pewnych podstawowych umiejętności językowych. 

 

SZYBKOŚĆ I POWTÓRKI Niezwykle ważnym aspektem Metody jest także styl prowadzonych zajęć, a w szczególności szybkość, z jaką lektor mówi do słuchaczy. Lektorzy mówią z prędkością podobną do rodzimych użytkowników języka angielskiego. Zapobiega to znużeniu podczas lekcji - słuchacz jest skoncentrowany w każdej minucie zajęć. Ucząc się rozumieć wypowiedzi formułowane z tak dużą prędkością, słuchacz nie będzie miał później problemów ze zrozumieniem języka potocznego. Równie istotnym elementem Metody Bezpośredniej jest konsekwencja w regularnym powtarzaniu materiału. Każda lekcja jest powtarzana, dopóki nie zostanie opanowana przynajmniej w 70%. Wyniki nauki są często sprawdzane za pomocą specjalnych testów, tzw. Stage Exams. Jeśli słuchacz nie przyswoił danego materiału w 70%, to powinien przerobić go raz jeszcze.

 

BEZ ZADAŃ DOMOWYCH W Metodzie Bezpośredniej prawie nie ma zadań domowych. Studiując innymi metodami, student musi po każdej lekcji poświęcić wiele czasu na odrabianie żmudnych prac domowych, co oznacza, że czas studiowania wydłuża się o ok. 25%. Ćwiczenia zawarte w książce studenta są zalecane tym, którzy chcą jeszcze bardziej przyspieszyć proces uczenia się. Podobnie rzecz ma się z materiałami audio, które wspomagają proces edukacji, ale są jedynie opcjonalne.

JEDNAKOWY CZAS MÓWIENIA Inną właściwością Metody Bezpośredniej jest to, że każdy student ma przeznaczoną taką samą ilość czasu na mówienie. W większości metod najbardziej rozmowni studenci zajmują niemal cały czas, podczas gdy reszta siedzi w milczeniu.

 

NIE JEST WAŻNE NATYCHMIASTOWE ROZUMIENIE WSZYSTKIEGO Nie jest ważne dla studenta rozumienie pytań za pierwszym razem, ani też dokładne rozumienie tego, co sam mówi. Wszystko jest powtarzane wiele razy aż do momentu, kiedy student będzie rozumiał to bez trudności.

 

ZAAKCEPTUJ METODĘ TAKĄ, JAKA ONA JEST - TO DZIAŁA! Jak w przypadku większości rzeczy w życiu, bardzo prostym jest doszukiwanie się wad w Metodzie Bezpośredniej. Może się zdarzyć, że student nie będzie się zgadzał z niektórymi regułami Metody lub nie będzie ich lubił. Tak naprawdę nie ma to znaczenia - bo Metoda działa. Prowadzi ona studenta do osiągnięcia oczekiwanych rezultatów i dzieje się to cztery razy szybciej niż w przypadku innych metod.

 

Nasza kadra

Zapraszamy do zapoznania się z naszą kadrą lektorów i pracowników administracyjnych, zawsze zaangażowanych i wykonujących swoją pracę z pasją.


ALICJA P.

Pracownik administracyjny. Magister ekonomii na Uniwersytecie Wrocławskim. Zawsze pogodna i opanowana. Chętnie pomaga naszym słuchaczom w sprawach organizacyjnych. Z wielkim zaangażowaniem dba o sprawy naszych słuchaczy.
 

AGNIESZKA

Magister filologii angielskiej na UMCS w Lublinie, absolwentka Podyplomowego Studium Przekładu na Uniwersytecie Wrocławskim. Zawsze przygotowana do zajęć i wykorzystująca każdą ich minutę w 100 procentach. Na co dzień tłumacz licznych książek. W wolnych chwilach pasjonatka zwierząt.

CAMILLA

Przyjechała do nas z New Jersey USA. Potrafi zbudować doskonałe relacje zarówno dziećmi jak i dorosłymi. Prowadzi zajęcia na wszystkich poziomach zaawansowania. Jej optymizm jest zaraźliwy. Gdy nie uczy w OLYMP, spędza czas na Uniwersytecie Medycznym gdzie studiuje medycynę.

ANGELIKA

Przyjechała do nas z Toronto Canada. Zawsze uśmiechnięta, pozytywna, prowadzi zajęcia zarówno z dziećmi jak i dorosłymi. Studiuje medycynę na Uniwersytecie Medycznym.

MARTA

Magister filologii angielskiej na Uniwersytecie Wrocławskim. Dzieli swój czas pomiędzy pasję do nauczania języka angielskiego a studiami na Uniwersytecie Przyrodniczym na wydziale kartografii. Zawsze wzorowo przygotowana do zajęć. Prowadzi zajęcia na najwyższym poziomie zarówno z dziećmi, młodzieżą jak i dorosłymi.

 

MAGDA

Licencjat filologii angielskiej na Uniwersytecie im Adama Mickiewicza w Poznaniu. Obecnie na 1 roku roku studiów magisterskich na Uniwersytecie Wrocławskim. Uwielbia dzieci i pracę z nimi. Doskonale rozpoznaje potrzeby swoich uczniów i jest pełna zrozumienia. Zawsze pełna pomysłów na zajęcia, które zaskakują swoją dynamiką i różnorodnością.

 

AGNIESZKA W.

Dzieli swój czas na dwie pasje. Język angielski, którym posługuje się na poziomie C2 co poświadczone jest certyfikatem Cambridge University CPE oraz międzynarodowym certifikatem poświadczającym przygotowanie metodyczne CELTA. Elektronika, którą realizuje na Politechnice Wrocławskiej. Perfekcyjnie przygotowana, dba aby każda minuta zajęć była efektywnie wykorzystana.

 

AGNIESZKA B

Magister filologii angielskiej Uniwersytetu Wrocławskiego. Zawsze pogodna i doskonale przygotowana, potrafii zmotywować do nauki każdego. Prowadzi zajęcia na każdym poziomie zaawansowania.

 

IWONA

Licencjat filologii angielskiej, obecnie na 1 roku studiów magisterskich Uniwersytetu Wrocławskiego. Zajmuje się zajęciami z dziećmi i młodzieżą. Spokojna i opanowana, potrafi poradzić sobie z najbardziej ruchliwą grupą dzieci zaskakując ich nowymi pomysłami na naukę języka angielskiego.

 

WERONIKA

Magister fillogii polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego. Ukończyła studia licencjackie w ramach specjalności: logopedia oraz studia magisterskie w ramach specjalności: nauczanie języka polskiego jako języka obcego. Praktyki studenckie odbyła w Azji Wschodniej oraz we Francji. Z wielką pasją naucza języka polskiego. Oprócz pracy w OLYMP, na co dzień jest również pracownikiem Uniwersytetu Wrocławskiego. Kreatywność oraz zaangażowanie lektorki sprawiają, że prowadzone przez nią zajęcia są zawsze ciekawe i interesujące dla słuchaczy.